T-ara - I go crazy because of you (Swedish translation)



Jag kollar, kollar, kollar på dig, men jag saknar dig ändå
Du gör mig galen varje dag, även min själ blir galen
Jag är fångad, fångad, fångad av dig
Min kropp är fångad av dig, du gör mig galen.

Känn dina sinnen till min doft
Du stärker mig (sexiga skugga)
Mitt hjärta brukade må bra
Nu är det helt krossat (du gör mig galen)

Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, du gör mig galen
Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt; jag kommer bli galen

Sexiga skugga
Gör mig galen

Jag snurrar, snurrar, snurrar
Jag snurrar varje dag, till och med min själ snurrar
Mina ögon är snurriga, snurriga, snurriga
Mitt huvud svider, svider, svider

Känn dina sinnen till min doft
Du stärker mig (sexiga skugga)
Mitt hjärta brukade må bra
Nu är det helt krossat (du gör mig galen)

Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, du gör mig galen
Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt; jag kommer bli galen

Jag vill dig, killen
Du är min slav
Vissa upp (dig) i linjen

Känn dina sinnen till min doft
Du stärker mig
Mitt hjärta brukade må bra
Nu är det helt krossat

Hej, kom igen!
Jag blir fångad av dig inatt
Jag blir galen
Jag snurrar och snurrar med dig
Vi två inatt, ta det.
Den här fuktiga sensationen, fixa den.
Fall in i min förförelse, dina händer och dina fötter, gör det
Släng in hela din kropp, gilla det

Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, du gör mig galen
Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt; jag kommer bli galen
Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt, dåraktigt; Jag kommer bli galen
Lever dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt, dåraktigt
dåraktigt; jag kommer bli galen


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0