Solbi - You will be punished (Swedish translation)


Du säger: "Låt oss göra slut, förlåt..."
Nej, nej, aldrig
Hur mycket ditt hjärta än har förändrats,
Kan jag inte acceptera det, jag kan inte göra det.

Fast jag gett dig allt,
Går du iväg, på riktigt?
Kommer du åtminstone säga mig varför?
Jag kan inte alls förstå dig.
Jag kan inte stå ut med att låta dig gå.

Vad händer med dig?
Har jag gjort något fel?
Älskar jag dig för mycket? Är det en börda för dig?
Hur kunde kärleken förändras?
Var det en sådan enkel sak för dig?
Är du verkligen en sådan man?
Du kommer få uppleva likadana ärr som dom du lämnar mig med.

Du säger: "Bli lycklig, vänta inte på mig ..."
Nej, nej, aldrig
Jag kommer leva olyckligast.
Jag kommer inte sova eller äta tills du kommer tillbaka till mig.

Vad händer med dig?
Har jag gjort något fel?
Älskar jag dig för mycket? Är det en börda för dig?
Hur kunde kärleken förändras?
Var det en sådan enkel sak för dig?
Är du verkligen en sådan man?
Du kommer få uppleva likadana ärr som dom du lämnar mig med.

Jag kan inte ens hämta andan.
Jag har inte nog självförtroende för att se ditt ansikte.
Det är precis som att bli dödad.

De säger att kärleken botas med en annan kärlek.
Men jag tror inte jag kan klara av det sättet.
För mig, finns det ingen annan än du.

Tårarna fortsätter rinna,
Jag kan inte stanna här längre.
Jag ska ställa mig upp först. Jag slår igenom vägen.
Följ inte efter mig. Ge mig inte det minsta hopp.

 

Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER... FYNDA!!!

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE



BESÖK ÄVEN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM TRENDER OCH OM MIG SJÄLV SÅKLART!!!

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

2010-03-02 @ 15:00:32
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0