SNSD - Run Devil Run (Swedish Translation)

 

 

Uppför dig, du är en stygg pojke nyfiknare än kärlek

Under hela den här tiden har jag varit blint lurat av dig

Du är inge rolig, du har inge hyfs. Du är en djävul. Djävul är du, är du.

 

Alla killar i din kontaktbok i mobilen, är tjejer med en annorlunda bokstav.

Det är motbjudande, den här andra tjejens parfym. Säg mig vem det är.

Har du inte lyckats fixa din ovana att träffa andra utan att jag vet om det?

Även om du springer iväg, är du i min handflata.

 

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Jag kommer inte ge in, jag vill slänga ut dig

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Även om du ber mig stanna, så bryr jag mig inte längre. Hej

Jag kommer komma tillbaka ännu bättre, och jag kommer få min hämnd. Glöm inte bort det.

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Du är fångad i akt, du provocerar mig. Spring djävul. Djävul spring, spring.

 

Även bredvid mig, kollar du på andra tjejer.

När jag inte är där, är du en super playboy. Räck upp din hand och svara mig

Du är inge rolig, du har inge hyfs. Du är djävul. Djävul är du, är du.

 

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Jag kommer inte ge in, jag vill slänga ut dig

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Även om du ber mig stanna, så bryr jag mig inte längre. Hej

Jag kommer komma tillbaka ännu bättre, och jag kommer få min hämnd. Glöm inte bort det.

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Du är fångad i akt, du provocerar mig. Spring djävul. Djävul spring, spring.

Du är inge rolig, du har inge hyfs. Spring djävul. Djävul spring, spring

 

Det finns ingen som jag, någonstans. Du har begått ett misstag.

Jag är bättre än alla dom där tjejerna. Tror du att du är så pass stor?

(Sa åt dig att inte fåna runt) Jag sa åt dig att bete dig väll när jag älskade dig

 

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Jag kommer inte ge in, jag vill slänga ut dig

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Även om du ber mig stanna, så bryr jag mig inte längre. Hej

Jag kommer komma tillbaka ännu bättre, och jag kommer få min hämnd. Glöm inte bort det.

Det är bäst att du springer, springer, springer, springer, springer

Det finns så många killar i världen, så det spelar ingen roll om du inte finns där

Tills den dagen då jag hittar en kille som bara bryr sig om mig, så kommer jag vänta ensam.

 

If you're going to use my translation, credit it please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0