G-dragon - Heartbreaker (Swedish translation)



A yo! Äntligen! Är det här vad du har väntat på?
Splitternya G.D! Jag är helt själv, men det är okej!
Du är min hjärtekrossare DJ och YG
Låt mig ta den här låten här

Jag ger mig inte oavsett vad, de användbara sakerna har fortfarande inte dött
Du orsakade bara en trasig kropp, döda drömmar, försvunnet hjärta
Om det är för dig, kan den här kroppen flyga, rusa dit du är
Men du säger adjö och farväl till mig

Jag sa ”Vad är anledningen till att du inte vill ha mig?”
Berätta allt om dina självsäkra ansiktsuttryck, gör det sorgset
Även om jag säger okej eller ber om en till chans
(Så) gillar jag inte din kalla blick som träder fram när du vänder dig om

Nej, nej
Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
Vad gjorde jag fel
Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
Aldrig, aldrig

Jag säger att jag lämnar (dig), att jag verkligen går nu
För att se om du kan leva väl (utan mig)

Det är tjatigt, detta går inte smidigt
Mitt hjärtas tragedi
Aldrig

Jag frågar samma sak varje dag, du säger att jag har förändrats
Kan du snälla hålla käften
Prata samtidigt som du vet vem du pratar med
Nu är jag utom kontroll, ständigt samtidigt som jag är ensam
På den där fläcken, den där platsen, är det adjö och farväl

Jag sa ”Vad är anledningen till att du inte vill ha mig?”
Berätta allt om dina självsäkra ansiktsuttryck, gör det sorgset
Även om jag säger okej eller ber om en till chans
(Så) gillar jag inte din kalla blick som träder fram när du vänder dig om

Nej, nej
Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
Vad gjorde jag fel
Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
Aldrig, aldrig

Jag säger att jag lämnar (dig), att jag verkligen går nu
För att se om du kan leva väl (utan mig)

Det är tjatigt, detta går inte smidigt
Mitt hjärtas tragedi
Aldrig

Jag kommer fortfarande finnas där (inuti din avstängda telefon)
Jag kommer fortfarande finnas där (i brevlådan framför mitt hus)
Du .. Jag (är) fortfarande ... (även om vi är "främlingar" nu)
Jag kommer fortfarande finnas där

Låt oss vara tillsammans, dessa ord
Det är bara söt för stund en
Varför bryr dig inte när
Hallå! Jag såras så mycket

Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
Du är min hjärt- hjärt- hjärt- hjärt- hjärtekrossare
H-J-Ä-R-T-E krossare
Aldrig


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0