F.T. Island - I hope (Swedish translation)



Även om en dag passerar, och en månad passerar
Om jag inte kunde kontakta dig
börjar mina tårar rinna och mitt hjärta värka
”Nej, det är bara tillfälligt”
Det kan det inte vara, det kan det inte vara
Det kan det inte vara, försök inte muntra upp mig.
Det tomrummet du lämnat efter bara växer

Även om jag ser på dig igen, så är du, du min kärlek
Även om jag ser på dig hundratals gånger, så är jag, jag din kärlek.
Det står inristat i himlen, du är min älskade
Du gick bara vilse, det är allt
Även om jag föddes på nytt, är du den enda jag hoppas på
Även om jag älskade igen, är du den enda jag hoppas på
Du kommer återvända, du kommer komma tillbaka.
För jag existerar inte utan dig.

Du sa att du älskade mig.
Var gick du när du övergav mig?
Även fast du höll i mina händer, även fast du vi gav ett löfte
så övergav du mig och bröt de, hur kunde du lämna (mig)?

Det måste vara en dröm, det måste vara en dröm
det måste vara en dröm, försök inte lura mig
Det är sorgligt hur jag är lämnad ensam

Även om jag ser på dig igen, så är du, du min kärlek
Även om jag ser på dig hundratals gånger, så är jag, jag din kärlek.
Det står inristat i himlen, du är min älskade
Du gick bara vilse, det är allt
Även om jag föddes på nytt, är du den enda jag hoppas på
Även om jag älskade igen, är du den enda jag hoppas på
Du kommer återvända, du kommer komma tillbaka.
För jag existerar inte utan dig.

Jag trodde att allt det här måste ha varit en mardröm
Åh snälla, jag hoppas bara jag kan vakna upp ur den här drömmen

När idag passerat, och jag slår upp ögonen imorgon
så hoppas jag att den här  drömmen inte är verklighet
utan bara en realistisk dröm
Jag hoppas det bara är en hemsk dröm, jag hoppas på dig
Jag vill fortfarande ha dig

Även om du kommer tillbaka igen så är du, du min kärlek
Även om jag ser på dig tusentals gånger, så är jag, jag din kärlek.
Det var godkänt av himlen, du är min älskade
Vi vart bara distraherade ett tag, det är allt.

Även om jag kollar på andra tjejer, är du den enda jag hoppas på
Även om jag älskade någon annan, är du den enda jag hoppas på
Du kommer återvända, du kommer komma tillbaka
För du existerar inte utan mig.

Jag ber varje kväll, jag önskar att jag kan bli lycklig och inte förtvivlad
Jag kan inte älska någon annan än dig
Jag kan inte göra det om det inte är du, det är vad mitt hjärta säger mig
Jag kommer aldrig förändras, även om jag föddes på nytt så hoppas jag på just dig

Även om jag föddes på nytt, är du den enda jag hoppas på
Även om jag älskar igen är du den enda jag hoppas på
Du kommer återvända, du kommer komma tillbaka
För jag existerar inte utan dig.


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0