2NE1 - Try to copy me (Swedish translation)




2NE1 2010
(2-0-1-0) Du vet hur vi gör de
Om du inte vet, så vet du det nu
Låt mig vissa dig något snabbt
Följ mig

Försök följa mig, försök följa mig,
försök följa mig precis så här. (x4)

Snälla sluta sucka utan att göra något
och följ bara mig snabbt
Släng iväg alla dina tankar
och rör dig bara som du vill
Låt oss springa intensivt,
det känns bra i kväll
Vi ska ta det snabbt,
så våga aldrig blunda

Jag har thang thang, om du vet vad jag menar
Det går bang bang om du inte klarar av det.
Ha-ha-ha en rolig tjej
Säg lalala, jag är en speciell tjej
Kalla mig M-i-n-z-y m-i-n-z-y
Ja, nu fall för mig. Kom igen!

Försök följa mig, försök följa mig,
försök följa mig precis så här. (x4)

Sluta stirra utan att göra något
och vissa upp dig snabbt
Det är det du ville, steg för steg
Ge aldrig upp
Låt oss försöka flyga ännu högre upp i himlen
Vi ska åka ännu högre upp
så ta dig samman

Jag har thang thang, om du vet vad jag menar
Det går bang-a bang-a bang-a, bang-a bang-a bang
Ha-ha-ha en rolig tjej
Säg lalala, jag är en speciell tjej
Kalla mig M-i-n-z-y m-i-n-z-y
Ja, nu fall för mig. Kom igen!

Försök följa mig, försök följa mig,
försök följa mig precis så här. (x4)

Du har fått mig känna som-
Kom igen!
Du har fått mig känna som-
Kom igen!

Försök följa mig, försök följa mig,
försök följa mig precis så här. (x4)


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer
Postat av: ~~gazerrockisnotdead~~

2ne1 äger;)

2010-03-13 @ 22:56:57
URL: http://heroghasemlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0