2AM - I Did Wrong (Swedish translation)

 

Jag gjorde dig fel fel fel

Dina ord var så, så, så trevliga att

jag inte insåg att du lekte runt med mig, mig, mig

med dina ord, ord, ord varje dag

 

Baby

Vill du verkligen skada mig?

Varför gör du det här mot mig?

Varför?

 

Berättelserna om dig och din andra man

Berättelserna om ditt uppförande

Jag försökte ignorera dom

och låsas att jag inte hört dom, men

 

Sättet du beter dig när du är berusad

Sättet du ler på mot min vän

”Ändra det.” ”Sluta med det.”

Även fast jag säger åt dig det många gånger

(Så) säger du ”förlåt” bara för det ögonblicket

(Så) säger du ”jag kommer att ändra mig” bara för det ögonblicket

Mitt hjärta är i smä- smä- smärta, det gör ont men

jag kan inte rå för att jag upprepar det

 

Jag gjorde dig fel fel fel

Dina ord var så, så, så trevliga att

jag inte insåg att du lekte runt med mig, mig, mig

med dina ord, ord, ord varje dag

 

Baby du, krossar mitt hjärta

Baby du, skadar mitt hjärta

Jag vill sluta med det här

Jag vet att det här är fel

men jag fortsätter gå tillbaka till dig

 

Baby, du och jag

Som en dålig populär sång

Jag gråter innerst inne, men jag tvingar mig själv att le som en clown

Baby, du och jag

Som en dålig populär sång

Jag gråter innerst inne...

 

Du säger ”förlåt” bara för det ögonblicket

Du säger ”jag kommer att ändra mig” bara för det ögonblicket

Mitt hjärta är i smä- smä- smärta, det gör ont men

jag kan inte rå för att jag upprepar det

 

Jag gjorde dig fel fel fel

Dina ord var så, så, så trevliga att

jag inte insåg att du lekte runt med mig, mig, mig

med dina ord, ord, ord varje dag

 

Baby du, krossar mitt hjärta

Baby du, skadar mitt hjärta

Jag vill sluta med det här

Jag vet att det här är fel

men jag fortsätter gå tillbaka till dig

 

Ja, mitt hjärta och min kropp går vilse

Jag är en sån idiot utan stolthet som,

trots att jag blivit bedragen av kärlek så, torkar jag mina tårar

och går bara tillbaka till dig, trots att jag vet att det här är fel

Det faktum att jag är en leksak som du lekte med och slängde iväg

gör mina känslor outhärdliga

Men varför, varför, varför, varför!

Idag är jag en clown som ler framför dig igen

 

Jag gjorde dig fel fel fel

Dina ord var så, så, så trevliga att

jag inte insåg att du lekte runt med mig, mig, mig

med dina ord, ord, ord varje dag

 

Baby du, krossar mitt hjärta

Baby du, skadar mitt hjärta

Jag vill sluta med det här

Jag vet att det här är fel

men jag fortsätter gå tillbaka till dig

 

 

If you are going to use my translation, credit it please!


Kommentarer
Postat av: jenny

så söta! :) jokwon <3333

2010-04-10 @ 12:10:10
URL: http://jennyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0