Hévi goes blogg

NYA~! Goodmorning~

Hévi ska nu prova på att blogg, trotts att hon inte vet hur man gör >: Fail fail~
Så länka era bloggar och ge mig tips på hur man gör design / vad ni tycker jag ska skriva xD

Vi kan börja lite om min dag kanske~
Jag vaknade 05:24 trotts att jag var trött; Min kropp sa bara nej D: Stupid. Worthless. Body.
Då loggade jag in på Facebook, något jag börjat knarka p.g.a. deras spel, och blrjade spela Country story. De e som farmville, fast gulligare, roligare, och med QUESTS! Ohohohohoh~
Jag lyckades även avsluta en av dom jobbigare questen, och då fick jag ett lam med lila klänning <: Slår klart den jag fick innan som hade bone kläder >: Om alla bondar kunde bara kunde se ut som SHINee *sigh* Då skulle jag flyttat ut i landet för länge sen 8D Ohoh- okej, jag skulle säkert bli kallad häxa och bli bränd på båll i slutet D8 That's why you should be like EVERYONE ELSE, and not like me >: Or you might be called a witch, or, like what my friends call me, A vampire *host*queen*host* o.o
Senare idag ska jag iväg till Johanna med pararararrarara- WAIT! Pa ra llel KLASS kompisarna. NOW, READ IT OUT FOR ME~ 8D *hög på... nudlar och luft. Mmm, nudlar <3*

Själva ideen med blogg kom btw när jag och Bella bestämde oss för att videoblogga (på engelska) så det kan ni... kanske... se fram emot xD

Lets end it with a beautiful (stalker)picture of one of my hubbys <3 And his not-so-loved new haircolour xD


Kommentarer
Postat av: Mia

jae <3

2010-01-30 @ 14:58:43
URL: http://blackrozez.blogg.se/
Postat av: cherry

ahahah XD

Det nya ordet för pararell "pararararrarara"

2010-01-30 @ 15:47:04
URL: http://blog.naver.com/cherrysmudge
Postat av: Lollo ♥

angående layout är det nästan lättare att söka efter nya på internet. har blogspot dock så vet inte hur lätt det är att hitta till blogg.se :P



och en blogg är till för att du ska kunna skriva vad som helst. fangirling, ditt dagliga liv, få ut din ilska eller lycka :P använd den till vad som ;)

2010-01-31 @ 12:10:52
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

och ett annat tips, när du svarar på andras kommentarer, gå in på deras blogg och gör det :P

2010-01-31 @ 12:11:45
URL: http://ibarae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0