T-ara - Lies (Swedish translation)

 

 

Att du älskar mig, är en lögn
Att du saknar mig, är en lögn
Att du kommer tillbaka, är en lögn
Allt du säger är bara lögner
Att du kommer att skydda mig, är en lögn
Att du inte kan leva utan mig, är en lögn
Om du tänkte lämna mig på det här sättet, varför gav du mig alla dessa löften?

Det måste vara du, nej, nej, det kan bara vara du
Varför trycker du bort mig, varför gör du försöker släppa taget om min hand?
Hur kunde detta ske oss, hur blev det så här?
Jag borde inte göra det, det vet jag om, men jag kan bara inte låta dig gå.

Att du älskar mig, är en lögn
Att du saknar mig, är en lögn
Att du kommer tillbaka, är en lögn
Allt du säger är bara lögner
Att du kommer att skydda mig, är en lögn
Att du inte kan leva utan mig, är en lögn
Om du tänkte lämna mig på det här sättet, varför gav du mig alla dessa löften?

Skadar mig
Gör mig ledsen
Även om jag önskar att detta skulle varit en lögn, det är ingen idé.
Vad ska jag göra, göra? Om du lämnar mig, vad kan jag göra?

Var det så här det började de? Med en person som lämnar kallblodigt
Du är så ond, du är en sådan ond människa,
Får mig att gråta på det här sättet

Att du älskar mig, är en lögn
Att du saknar mig, är en lögn
Att du kommer tillbaka, är en lögn
Allt du säger är bara lögner
Att du kommer att skydda mig, är en lögn
Att du inte kan leva utan mig, är en lögn
Om du tänkte lämna mig på det här sättet, varför gav du mig alla dessa löften?

Att jag borde ge mig av, är en lögn
Att jag inte borde se tillbaka, är din lögn
Att jag inte borde söka efter dig igen, är din lögn. Allt är bara lögner
Att jag borde glömma dig, är en lögn
Att det är över mellan oss, är din lögn
Oavsett hur många gånger jag tänkt igenom det, kan jag inte leva utan dig.
Snälla kom tillbaka till mig

Jag, jag, jag, jag känner för att dö, jag kan jag inte göra någonting utan dig.
Jag, jag, jag, jag  gråter bara. Jag kan inte acceptera ordet farväl.
Återigen, återigen, återigen, återigen värker mitt hjärta, jag börjar verkligen bli galen.
Snälla kom tillbaka till mig, kom ännu en gång tillbaka till mig.


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0