Super Junior - Let's not (Swedish translation)

 

Att säga att detta ögonblick är det sista, till dig som jag älskade så mycket
Även om du försöker vända tillbaka på det
Även om du håller fast i mig gråtande
var jag den som sa nej och sa vårat farväl


Jag spelar alltid stark
Men jag är en feg man
(Jag) hade inte nog självförtroende för att skydda dig för evigt och stack

Älska inte någon som mig igen
Få inte någon att sakna igen
En som bara ser på dig och bara behöver dig
Träffa någon som älskar dig så mycket
att de inte kan fortsätta en dag utan dig
Snälla

I smärta, försöker du hålla tillbaka mig
Men jag är en feg man
som inte har självförtroendet att kunna ge lycka till någon förutom henne

Älska inte någon som mig igen
Få inte någon att sakna igen
En som bara ser på dig och bara behöver dig
Träffa någon som älskar dig så mycket
att de inte kan fortsätta en dag utan dig
Snälla

Även om vi någonsin kommer och ångra vårat slut
Kan jag inte göra annat än att ge dig vårt farväl

Gråt inte i smärta
när du räknar den tid som har gått
Missa inte en fånig kärlek som redan gått förbi
En som bara ser på dig och bara behöver dig
Träffa någon som älskar dig så mycket
att de inte kan fortsätta en dag utan dig

Snälla
Jag hoppas att du kommer bli lycklig
Låt oss aldrig träffas igen

 

Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer
Postat av: gazerockisnotdead

ohhw bra låt ^^<3

2010-02-27 @ 15:31:53
URL: http://heroghasemlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0