SHINee - JoJo (Swedish translation)


Jag vet att
Min älskling, jag älskar dig
Jag måste komma över dig
Det stämmer, det stämmer (mitt hjärta)
JoJo

Kolla, kolla på hennes blick

Hon är nästan som mig, när hon berättar att det är enkelt att glömma
Jag vill inte tro på det
En sömnlös natt
Jag är så trött på denna huvudvärk
Även om jag ber på mina knän, slår på bröstkorg
och till och med gråter

Kan något som inte kan ske, ske?

JoJo, när den sorgliga musiken spelar
så tänker jag på dig
JoJo, varför kan jag inte glömma dig
trots att du var så grym
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Gjorde jag något fel? Jag, jag var blind
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Du är i mina spår. Jag, jag var blind

Så många nätter, jag undrar varför
Vad kan jag göra för att göra det rätt?
Allting kommer bli okej
Så JoJo, berätta mig bara varför

Jag vill inte gråta
Mitt övergivna hjärta är riven djupt och bort kastad
Jag är så trött på denna huvudvärk

Även om jag blir berusad, även om mitt berusade hjärta töms
Kan något som inte kan ske, ske?

JoJo, när den sorgliga musiken spelar
så vill jag skicka iväg dig
JoJo, varför kan jag inte glömma dig
trots att du var så grym
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Gjorde jag något fel? Jag, jag var blind
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Jag förstår inte ä-än

Älskling JoJo, vet du, du

detta hjärta är också kallt
Älskling, älskling, varför lämnade du mig?
Jag vaknar från denna dröm i utmattade tårar

JoJo, när den sorgliga musiken spelar
så tänker jag på dig
JoJo, varför kan jag inte glömma dig
trots att du var så grym
JoJo, när denna bittra musiken slutar
så skickar jag iväg dig
JoJo, varför kan jag inte glömma dig
trots att du var grym
Varför kan jag inte
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Gjorde jag något fel? Jag, jag var blind
(Hej) Min JoJo (Älskade) Ja JoJo
Stanna! Du är i mina spår. Jag, jag var blind


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0