Oppa, jamgganman~!

Idag fick Luleå besök av lite mysigt folk, nämligen~ *trumvirrvel* CLARA OCH JULIA~! Clap clap~ *sjunger*
Vi hann inte göra så mycket eftersom dom kom ganska sent(16), men vi började med en sväng i Olssons tyger, dom var dock redan där när jag kom(tillsammans med Bella), och Lele kom efter ett tag.
Jag och Clara sprang iväg till bibloteket för att skriva ut en bild, och minimum priset var 20kr! 20KR!! ...I paid it in the end, behövde trotts allt bilden till min Cosplay(för UppCon).
Oh, oh, oh! Min cosplay är nu bestämd! HINT; Chrono Crusade 8D ha.
Efter det vandrade vi lite till Chinatown och sprang sen till resturang Corsika och åt PASTA, mums *-* <3
Sen skulle Clara och Julia åka (sörjer fortfarande att Carro inte kom, this sad sad world), och då glömde jag min mobil hos Clara(!!), men jag hade min 'oppa'(FINE! Unnie >:) Bella som lyckades springa och rädda min mobil, miih <3
Jag skrev en massa för ett tag sen, men det raderades så minns inge mycket mer >:

Tycker att jag ska avsluta med 3 saker.
Först och fremst; Hoppas Sara's lilla(ha) Jimmi lyckas ta sig hit~
And Second; SHOULD I START BLOGGING ON ENGLISH INSTEAD!? Maah >>>>:
And third, Eye candy <3 (OBS, en av personerna på bilderna bits D:<)


Bella - Julia - Lele


Clara - Hévi(moi) - Clara (igen)

Kommentarer
Postat av: Emerie

I think that blogging in English will be so much more fun ;) ~

2010-02-01 @ 23:13:22
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha vad fina vi är X'D

2010-02-02 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0