Jaejoong - it's only my world (Swedish translation)


Du säger att jag vet väldigt lite om världen
Med ögon som visar lite oro, med ett ledsamt leende
Ja, jag antar att jag egentligen inte känner till världen
Jag kanske gick denna långa vägen själv

Men jag har ingen ångest, alla mina drömmar med leende eller tårar
Det är bara min värld
Men jag har ingen ångest, att hitta och gå igen alla mina drömmar
Det är bara min värld
Det är bara min värld

Jag kommer berätta för dig att du inte vet mycket om världen
Med ögon visar lite oro, med ett ledsamt leende
Ja, jag antar att jag egentligen inte känner till världen
Kanske är jag ensam på denna stig

Men jag har ingen ångest, alla drömmar med leende eller tårar
Det är bara min värld
Men jag har ingen ångest, de drömmar som det var så nära
Det är bara min värld
Men jag har ingen ångest, alla mina drömmar med leende eller tårar
Det är bara min värld
Men jag har ingen ångest, de drömmar som det var så nära
Det är bara min värld
Det är bara min värld


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0