After School - Because of you (Swedish translation)

Fortfarande så kan jag inte glömma dig
Jag kommer aldrig glömma, killen.
Kommer aldrig glömma, killen.

Kan inte minnas hur många år som passerat sen vi gjorde slut
Men tårarna fortsätter rinna varje gång jag tänker på dig
Varför är jag ivrigast över att träffa dig idag?
Ljudet av regn droppar utanför mitt fönster skakar mitt hjärta.

Jag skulle inte ha älskat dig.
Jag skulle inte givit dig mitt hjärta.
Jag skulle inte ha hållit kvar dig.
Varför måste jag möta smärtan ensam?
Jag skulle inte ha älskat,
Jag skulle inte givit bort mitt hjärta,
Jag skulle inte ha hållit dig tillbaka.
Varför måste jag möta smärtan ensam?

Jag försökte alltid vara din enda ros,
har du någonsin förstått mitt hjärta?
Nu blev det kompassen
För ett brutet hjärta.
Tårar forsar ner
och blöter mina torra läppar.
Åh vad ska jag göra?
Nu kan jag inte radera dig ur mina tankar.

På grund av dig så grät jag också mycket ( Jag grät varje natt )
På grund av dig så skratta jag också en hel del ( På grund av dig )
På grund av dig trodde jag på kärlek ( Killen )
På grund av dig, på grund av sig så förlorade jag allt.
Jag är mållös, kvävande och ensam
Världen utan dig har
tuggat ut mitt hjärta,
stampade på min värdighet,
slits sönder mitt hjärta.
Så varför lämnade du kvar mig?

Även den dagen så regnade det.
Du har stirrat på mig ordlöst ett tag.
Du stirrade inte på någonting annat än mig.
Dessa darrande blickar,
Och det påtvingade besvärade leendet
talade om separation.

Jag skulle inte ha älskat dig.
Jag skulle inte givit dig mitt hjärta.
Jag skulle inte ha hållit kvar dig.
Varför måste jag möta smärtan ensam?
Jag skulle inte ha älskat,
Jag skulle inte givit bort mitt hjärta,
Jag skulle inte ha hållit dig tillbaka.
Varför måste jag möta smärtan ensam?

När du kollade på mig och sa att du skulle gå
så behandlade du mig som om jag är galen
Det var för svårt (Killen, sakta ner).

Jag kan inte rå för att gråta i tystnad
För att jag vill stanna bredvid dig
Min kärlek är sann, vill gå tillbaka till när jag var med dig.

På grund av dig så grät jag också mycket ( Jag grät varje natt )
På grund av dig så skratta jag också en hel del ( På grund av dig )
På grund av dig trodde jag på kärlek ( Killen )
På grund av dig, på grund av sig så förlorade jag allt.
Jag är mållös, kvävande och ensam
Världen utan dig har
tuggat ut mitt hjärta,
stampade på min värdighet,
slits sönder mitt hjärta.
Så varför lämnade du kvar mig?

Jag saknar dig,

jag behöver dig,

i mina drömmar så är jag med dig.
Jag saknar dig (saknar dig)

Jag behöver dig (behöver dig)
Spola tillbaka tiden,
för jag vill kyssa dig igen min kille...
Mitt hjärta värker

det är smärtsamt att hålla ut.
Vart är du och vad gör du? (Jag grät verkligen för mycket)
Jag kan inte leva utan dig,

snälla kom tillbaka till mig,
lämna mig inte

På grund av dig så grät jag också mycket
På grund av dig så skratta jag också en hel del ( Jag skrattade en hel del )
På grund av dig trodde jag på kärlek
På grund av dig, på grund av sig så förlorade jag allt. ( På grund av dig )
Jag är mållös, kvävande och ensam
Världen utan dig har
tuggat ut mitt hjärta,
stampade på min värdighet,
slits sönder mitt hjärta.
Så varför lämnade du kvar mig?

Jag kan fortfarande inte glömma dig.


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0