2PM - Tired of waiting (Swedish translation)


Jag är trött på att vänta
Du vet
Vet du hur jag känner?

Jag är trött på att vänta
Minns du mig fortfarande?

Även om en dag passerar, kan jag inte glömmer dig
Även om en månad passerar, kan jag inte låta dig gå
Vet du om att jag fortfarande vill ha dig?

Jag blir galen av väntan på dig
Varenda dag känns som ett år
Jag väntar
Jag är trött på att vänta

Det känns som om du kan komma tillbaka vilken sekund som helst
Det känns som om jag bara kunde vända mig om och se dig
Jag är bara trött, jag börjar bara bli trött

Jag somnar om jag ser dig
Jag väntar fortfarande på dig

En månad skulle kunna passera och jag skulle inte glömma dig
Ett år skulle kunna passera och jag skulle inte låta dig gå
Vet du hur jag känner?

Jag blir galen av väntan på dig
Varenda dag känns som ett år
Jag väntar
Jag är trött på att vänta

Det känns som om du kan komma tillbaka vilken sekund som helst
Det känns som om jag bara kunde vända mig om och se dig
Jag är bara trött, jag börjar bara bli trött

Mina tankar känns så komplicerade, jag skulle kunna explodera
Jag väntar och väntar utan några ord från dig
Det finns inget sätt du kan gå på grund av mig
Det är så svårt för mig just nu, så svårt för mig

Jag kommer vänta även om det är ett år
Jag kommer vänta även om det är 10 år
Jag bryr mig inte om jag tröttnar på att vänta på dig

Jag blir galen av väntan på dig
Varenda dag känns som ett år
Jag väntar
Jag är trött på att vänta

Det känns som om du kan komma tillbaka vilken sekund som helst
Det känns som om jag bara kunde vända mig om och se dig
Jag är bara trött, jag börjar bara bli trött


Jag har inget emot att folk använder mina översättningar, jag blir till och med glad! Vill dock ha credits för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0